موتور شش سیلندر (موتورسیکلت)

موتور شش سیلندر (موتورسیکلت)

تاریخ : سه شنبه 26 دی 1391
نویسنده : mohamadaref


 

BMW موتورسیکلت شش سیلندر

 کاربران عزیز این مقاله توسط گوگل ترجمه (ترجمه ) گردیده

 

 

 

 

 

 

شیفتگی، برتری و سواری راحتی با شش سیلندر است.

مونیخ. واحدهای شش سیلندر قدرت همیشه در حال تجدید نظر خاص، با ارائه نه تنها یکنواختی عالی و پالایش، بلکه قدرت برتر و عملکرد و همچنین به عنوان رانندگی واقعا احساسی - و یا، در این مورد، سواری - تجربه.نقطه است که صدای معمولی از شش راست تقریبا شبیه یک توربین کاملا غیر قابل مقایسه است، با واحد قدرت شش راست در BMW جذاب برای تکنولوژی موتور در اتومبیل های BMW برای بیش از هفت دهه ایستاده بود.

نگاهی به موتور سیکلت، مهندسان مبتکر نیز سعی زمان و دوباره به ارائه علاقه مندان به مفهوم هیجان یک واحد قدرت شش راست. اما در حالی که موتورهای چند در پیکربندی و شش راست واقع شده است نصب شده در موتور سیکلت هم از نظر طول و هم از وسط، راست و شش است واقعا هرگز دستیابی به موفقیت واقعی را نه در مدل های تولید و نه در مسابقه موتور سیکلت ساخته شده.

بسته در راه موتور نصب شده بود، شش سیلندر در خط ناگزیر ساخته شده است موتور یا بسیار طولانی و بسیار گسترده، ایجاد معایب در شرایط استفاده از چرخ دنده در حال اجرا، توزیع وزن و مرکز ثقل.اشکال دیگری بسیار بالاتر بود وزن موتور معمولا از مزایای قدرت موتور فوق العاده است.

مفهوم BMW 6 در حال حاضر ثابت می کند که راست و شش، با بهره گیری از فن آوری ساخت و تولید پیشرفته ترین، ممکن است نه تنها اعتبار منحصر به فرد، ارائه، بلکه یک استاندارد عالی سوار دینامیک.

BMW
مستقیم و شش، بیشتر خواهد شد سری K در آینده قابل پیش بینی را گسترش دهد. این مدل برای اولین بار معرفی می شود خواهد بود نوآورانه و لوکس ماشین BMW تور. بازتاب سنت از BMW سری K-، این البته واقعی از خط تولید محصول است.

 

بسیار جمع و جور و پویا شش سیلندر است.

نقطه شروع برای این مقدمه ای پویا از راست و شش در 6 مفهوم جدید از BMW Motorrad البته به شکل بسیار جمع و جور و پیکربندی موتور. واحد قدرت در حدود 100 میلی متر یا 4 "باریک تر از تمام موتورهای تولید شش راست سابق و تنها کمی گسترده تر از ظرفیت بزرگ مستقیم و چهار با تکنولوژی مرسوم است.

سکته مغزی در نسبت با شکاف نسبتا طولانی سکته مغزی و بسیار کوچک بین سیلندر ها: کاهش عرض خاص کمی بیش از حد مربع مته سوراخ به دست آورد. برای رسیدن به این تنظیمات بسیار جمع و جور با عرض حداقل، ancillaries برق و اجزای درایو خود را پشت میل لنگ را در فضای باز در بالای انتقال می چرخاند.

 

ساخت و ساز بسیار سبک وزن و با تکنولوژی بالا در تمام زمینه ها در خدمت به واحد قدرت از همان ابتدا، از اجزای مهم نور در این زمینه خالی حفر دو میل بادامک و بسیار سبک شاتون. جبران کامل از توده تضمین پیکربندی و طرح موتور جلوگیری می کند نیاز به شفت تعادل و عناصر درایو خود را مستقیم در شش، که دوباره به معنای وزن پایین تر و افزایش صافی در حال اجرا است.

در طرح آن، راست و شش برجسته در مفهوم 6 به شرح زیر به خوبی شناخته شده راست چهار در مدل 1300 سری K، دوباره با سیلندر 55 درجه به جلو کج شده است. این تضمین می کند نه تنها یک مرکز ثقل پایین، اما تعادل وزن نیز بسیار خوب است به عنوان یک عنصر اساسی و بالاتر از همه تحت شرایط ورزشی برای احساس دقیق و بازخوردهای روشن و واضحی از جلو می شود. مزیت بیشتر این است که موتور کج فراهم می کند فضای اضافی برای منیفولد مکش ایرودینامیک به طور مستقیم در بالای موتور قرار دارد و اجازه می دهد تا تنظیمات ایده آل از پروفیل های قاب پس از جریان برق است.

راست و شش برجسته در BMW مفهوم Motorrad 6 همراه با روغنکاری لجن و کثافت خشک است. جدای از قابلیت اطمینان بیشتری حتی تحت شرایط شدید، فن آوری لجن و کثافت خشک در خدمت به نگه داشتن محل اتصال میل لنگ به خصوص کم و مسطح، با موتور در حال پایین پایین نصب شده و به توده ها در اطراف مرکز ثقل متمرکز شده است. انجام بدون لجن و کثافت نفت، موتور ممکن است در موقعیت به مراتب کمتری نسبت به طرح مرسوم است.

مخزن روغن مخزن روغن در عقب از بلوک موتور یکپارچه ارائه شده است. این روش نیاز به یک مخزن جداگانه، باز هم کمک به ایجاد واحد قدرت تمام جمع و جور و کاهش وزن را به حداقل برساند

 

 

 

 

برتری حداکثر در حال اجرا پالایش و عملکرد.

طراحی و به عنوان یک شش مستقیم گذاشته، موتور نیز باز کردن ابعاد جدیدی در موتورسواری در شرایط برتری ذخایر قدرت، عملکرد و پالایش در حال اجرا است. خروجی جدید شش سیلندر را تقریبا در همان محدوده 1.3 لیتری BMW راست چهار واحد قدرت باشد. تورک (گشتاور)، از سوی دیگر، خواهد بود درست در بالای محدوده، حتی در مقایسه با بزرگترین موتور سیکلت موتور، از جمله قدرت برتر و ماهیچه های آینده از جمله از ظرفیت موتور کمتر از 1.6 لیتر است.

قدرت موتور و ویژگی های عملکرد به همان اندازه موثر هستند، ارائه 130 نیوتن متر و یا 96 پوند فوت گشتاور از 2000 دور در دقیقه و در همان زمان در بدنتان در بالاترین حد تقریبا تا 9،000 دور در دقیقه - پویا پتانسیل بسیار بی نظیر در بخش tourer. این به تنهایی واجد شرایط مفهوم موتور 6 از واحد قدرت ایده آل برای طیف گسترده ای از موتور سیکلت های مختلف


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار